سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روشهای جدید کسب درآمد از وردپرس (تومان و دلاری)

روش‌های جدید کسب درآمد از وردپرس (تومان و دلاری)

 

مزایای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس

طبق برنامه در اولین گام به مزایایی می‌پردازیم که کسب درآمد اینترنتی از وردپرس به همراه دارد. تعداد این مزایا بسیار زیاد است ولی در این دوره به مهم‌ترین مزایای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس اشاره خواهد شد.

 

1. وردپرس سرمایه اولیه چندانی نیاز ندارد

نخستین مزیتی که می‌توانیم برای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس عنوان کنیم این است که سرمایه چندان زیادی احتیاج ندارد. تنها کاری که باید بکنیم این است که باید یک هاست و دامنه خریداری کنیم و سایت خود را با استفاده از وردپرس راه‌اندازی کنیم و یا به صورت فریلنسری یا کارمندی مشغول فعالیت شوید. وقتی سایت با وردپرس راه اندازی شد، اگر قصد داریم یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم می‌توانیم این کار را به کمک فروشگاه‌ساز ووکامرس انجام دهیم.

 

جالب است که تمامی این کارها به سرمایه چندانی احتیاج ندارد و خیلی راحت و بدون دردسر می‌توانیم کسب درآمد اینترنتی از وردپرس را آغاز کنیم. این در حالی است که اگر بخواهیم یک کسب‌و‌کار حضوری راه اندازی کنیم لازم است که در همان آغاز کار یک مغازه اجاره کنید و محصولات زیادی را بخرید و در مغازه خودتان قرار دهید و همین کار به میزان زیادی درآمد احتیاج دارد.

 

در کسب‌ درآمد اینترنتی از طریق وردپرس نیاز نیست از همان آغاز کار، محصولات را در انبار بگذارید بلکه پس از آن‌که مشتری خرید کرد، باید آن محصول را ازطریق تأمین‌کننده‌ها تهیه و برای او ارسال کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که باید قیمت‌ها را همیشه به‌روزرسانی کنید تا به مشکل برنخورید.

 

2. با وردپرس خودتان آقای خودتان هستید

یکی دیگر از مزایای کسب درآمد از طریق وردپرس این است که خودتان آقای خودتان می‌شوید و استقلال شغلی پیدا می‌کنید. استقلال شغلی و داشتن یک شغل مستقل و درآمدزا یکی از بهترین آرزوهای بسیاری از افراد جامعه است.

 

البته ابتدا می‌توانید درآمدزایی از طریق وردپرس را به‌عنوان شغل دوم انتخاب کنید ولی وقتی درآمدتان از وردپرس به اندازه درآمدی شد که از شغل اول خود دارید زمان آن می‌شود که شغل اول را رها کنید و تمرکز خود را روی کسب درآمد آنلاین بگذارید.

 

اگر بخواهید همیشه کارمند بمانید، ممکن است درآمدتان همیشه ثابت باشد، ولی با وردپرس و راه اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی (اگر به سایت خود برسید و برای آن وقت بگذارید) بدون شک به درآمدی شگفت انگیز و نامحدود می‌رسید.

 

3. توسعه بازار با وردپرس دشوار نیست

اگر یک کسب‌و‌کار حضوری داشته باشید و بخواهید آن را رشد و توسعه دهید، باید انبار خودتان را بزرگ‌‎تر کنید و فروشگاه بزرگ‌‎تری اجاره کنید تا بتوانید محصولات جدید را در آن بچینید و در معرض دید مشتری قرار دهید. مدتی طول می‌کشد تا مشتریان از توسعه بازار شما اطلاع پیدا کنند و برای خرید محصولات جدید به شما مراجعه کنند.

 

حال فرض کنید که یک کسب‌و‌کار اینترنتی بر پایه وردپرس دارد. کسب‌و‌کار اینترنتی شما از یک وب‌سایت فروشگاهی و چند حساب در شبکه‌های اجتماعی مختلف تشکیل شده است. اگر بخواهید این کسب‌و‌کار را رشد و توسعه دهید، کافی است یک دسته جدید برای محصولات جدید در سایت ایجاد کنید و محصولات خود را در آن بگذارید.

 

پس از آن‌که دسته جدید ایجاد شد، می‌توانید از طریق ایمیل و پیامک این اتفاق را به اطلاع مشتریان همیشگی و وفادار خودتان برسانید. همچنین لازم نیست که حتماً آن محصولات را تأمین کنید و سپس به فروش برسانید. کافی است دسته جدید را ایجاد کنید و در صورتی که یک مشتری از شما خرید کرد، آن محصول را از طریق تأمین کنندگان برای او تأمین کنید. درنهایت می‌توان دریافت که توسعه کسب‌و‌کار اینترنتی با وردپرس خیلی ساده‌تر از کسب‌و‌کار حضوری است.

 

4. دسترسی به کسب‌و‌کار اینترنتی با وردپرس برای مشتریان خیلی آسان است

یکی دیگر از مزایایی که می‌توان برای کسب درآمد از وردپرس نام برد این است که اگر شما کسب‌و‌کار اینترنتی راه اندازی کنید، برای تولید محتوای ارزشمند زحمت بکشید، برای سئوی سایت خود زمان بگذارید و در نهایت سایت خودتان را در کلمات کلیدی تخصصی بالا بیاورید، شک نکنید که دسترسی به کسب‌و‌کار اینترنتی شما برای مشتریان شما خیلی آسان می‌شود و به همین خاطر است که کارآفرینان اینقدر روی راه اندازی بیزنس آنلاین تأکید و تأیید دارند.

 

حال اگر شما یک کسب‌و‌کار حضوری داشته باشید، حتی اگر خیلی معروف شوید ممکن است مشتریان شما فقط از یک منطقه خاص باشند. ممکن است اینقدر از آن‌ها دور باشید که حتی با وجود اینکه از خوبی محصولات و خدمات شما خبر و اطلاع دارند ولی باز هم ترجیح می‌دهند که از فروشگاه دیگری که در نزدیکی آن‌ها قرار دارد خرید کنند و این عیبی است که کسب‌و‌کار حضوری دارد.

 

5. با وردپرس به ابزار خاص و پیشرفته‌ای نیاز ندارید

همان‌طور که پیش از این هم بیان کردیم، کسب‌و‌کار وردپرسی نیاز به وسایل خاص و پیشرفته‌ای ندارد. کافی است که یک لپ‌تاپ و یک گوشی هوشمند داشته باشیم تا بتوانیم کسب‌و‌کار اینترنتی خودمان را راه اندازی کنیم. پیش از این هم گفته شد که در اوایل کار نیازی به انبار و فضای ذخیره‌سازی نیست؛ چون خریدها محدود است و می‌توانید کالاها را از تأمین‌کننده بگیرید و به‌دست مشتری برسانید.

 

این در حالی است که راه اندازی یک کسب‌و‌کار حضوری در همان ابتدا به کلی وسایل، تجهیزات و فضای مناسب برای نگه‌داری از این وسایل دارد. هزینه راه اندازی یک کسب‌و‌کار حضوری به‌شدت سرسام‌آور است و به همین دلیل است که راه اندازی کسب و کارهای حضوری با محدودیت‌های زیادی رو‌به‌رو شده است. کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار دیگر تمایلی به پرداخت این هزنیه‌ها ندارند و ترجیح بخش کوچکی از پولی که قرار است برای مغازه بدهند را خرج تولید محتوا، سئو و گرافیک سایت خودشان بکنند.

 

6. بازاریابی آسان و البته فوق‌العاده کارآمد

عصر کنونی عصر دیجیتال نام دارد و در نتیجه همه چیز باید به سمت دیجیتالی شدن پیش برود. یکی از چیزهایی که دارد دیجیتالی می‌شود، کسب و کارها است. وقتی کسب و کارها دیجیتالی می‌شود، دیگر بازاریابی سنتی هم جواب نمی‌دهد و باید از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال استفاده کرد.

 

در دیجیتال مارکتینگ دیگر لازم نیست که در شهر راه بیفتیم و تراکت و اعلامیه پخش کنیم و سپس به مغازه‌های مختلف سر بزنیم و محصولات خودمان را به آن‌ها پیشنهاد دهیم. کاری که ما باید انجام دهیم این است که روی تولید محتوا و سئوی سایت خودمان کار کنیم تا گوگل ما را بپسندد و در سیستم رتبه‌‎بندی خودش ما را بالا بیاورد.

 

همچنین می‌توانیم در شبکه‌های احتماعی مختلف هم فعالیت و نظر مخاطبان را به خودمان جلب کنیم. خلاصه که در بازاریابی دیجیتال به‌جای اینکه ما به سمت مشتری برویم، مشتری با پای خودش به سمت ما می‌آید و از ما خرید می‌کند و اگر از ما رضایت داشته باشد، قطعاً به یک مشتری وفادار برای ما تبدیل می‌شود.

 

7. وردپرس محدودیت زمانی ندارد

یکی از مزایای مهم کسب درآمد از طریق وردپرس این است که هیچ وابستگی و محدودیت زمانی خاصی ندارد. به‌عنوان مثال یک مشتری در ساعت سه بامداد ناگهان یادش می‌افتد که نیاز به یک ابزار خاص دارد. خیلی سریع گوشی را برمی‌دارد، در گوگل نام آن ابزار خاص را وارد می‌کند و گوگل به پاس تلاش شما برای تولید محتوا و سئو، ابتدا سایت شما را به او پیشنهاد می‌دهد.

 

او وارد سایت شما می‌شود و محصول را خیلی سریع خریداری می‌کند. شما هم خرید او را می‌بینید و فردا در اسرع وقت محصول را از طریق پست برای او ارسال می‌کنید. این فرایند عالی هیچ محدودیت زمانی خاصی ندارد و حتی زمانی‌که در خواب ناز هستید، می‌توانید پول دربیاورید.

 

حالا کسب‌و‌کار حضوری را در نظر بگیرید. مشتری باید فقط وقت‌هایی سراغ شما بیاید که مغازه شما باز باشد. روزهای تعطیل و جمعه‌ها هم که احتمالاً مغازه بسته است و امکان کسب درآمد وجود ندارد. بنابراین خیلی راحت می‌توان درک کرد که کسب‌و‌کار اینترنتی در هر حالت از کسب‌و‌کار حضوری بهتر است.

 

تا به اینجای کار سعی کردیم مزایای کسب درآمد اینترنتی با وردپرس را توضیح دهیم. اکنون تصمیم داریم که چند شغل پردرآمد اینترنتی را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم مبالغ مالی قابل توجهی را به سمت خودمان جلب و جذب کنیم.

 

چند آمار شگفت انگیز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس

وردپرس ایجاد رقابت می‌کند، زیرا 43 درصد از وبسایت‌ها بر پایه آن ایجاد شده‌اند و در بین سیستم‌های ساخت فروشگاه اینترنتی نیز 30 درصد از سایت‌ها را به خود اختصاص داده است. پس می‌توان گفت کسب درآمد از وردپرس گزینه مطلوب و قابل قبولی‌ست.

 

 

 

علاوه بر این، ایران چهارمین کشوری است که سفت و سخت طرفدار وردپرس می‌باشد.

 

 

 

تقریبا 30 میلیون وبسایت با وردپرس و بیش از 4 میلیون فروشگاه آنلاین با ووکامرس ساخته شده‌اند. چه تعداد از وبسایت‌ها به نظر شما با سیستم‌های اختصاصی ساخته می‌شوند؟

چنانچه برای اولین بار است که با وردپرس آشنا می‌شوید، نیاز به هیچ اطلاعات برنامه نویسی ندارید. زیرا سطوح آن کاملا بصری است و می‌توانید امکانات مورد نیاز را به کمک افزونه‌ها به آن اضافه کنید و برای هر بخش مدیریت قوی داسته باشید.

نیازی به رویکرد خاص برای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس نیست. در هر زمینه‌ای که بخواهید، می‌توانید امکان کسب درآمد به کمک وردپرس را فراهم کنید.

راه‌های کسب درآمد از وردپرس با درآمد فوق‌العاده

این شغل دارای حقوق ثابتی نمی باشد. هر چقدر فعالیت و خدمات بیشتر باشد و هر چقدر حرفه ای و خلاقانه کار کنید، مشتریان بیشتری خواهید داشت و در نتیجه حقوق و درآمد ماهانه شما افزایش پیدا می کند. در حالت عالی و معمولی بالاتر هم اشاره کردم که اگر این شغل را به خوبی اجرا کنید حداقل 3 میلیون تا 50 میلیون می توانید درآمد ماهانه داشته باشید.

 

متوسط میزان درآمد، طراحی سایت با وردپرس و طراحی قالب وردپرس در وب‌سایت‌های تم فارست و سایر وب سایت‌های خارجی، سالیانه بین 50.000 الی 60.000 دلار می‌باشد و این مقدار می‌تواند بسته به تلاش، حرفه‌ای بودن و فعالیت شما کمتر یا بیش‌تر باشد؛ به گونه‌ای که درآمد بسیاری از برنامه‌نویسان حرفه‌ای در آمریکا 100.000 دلار تخمین زده می‌شود.

 

فراموش نکنید که سرمایه‌گذاری بر روی دانش خودتان، بهترین و مطمئن‌ترین روش پولدارشدن است و برای رسیدن به موفقیت، راهی یک شبه و بدون تلاش وجود ندارد.

 

خدمات برنامه نویسی

خدمات وردپرس

طراحی محصول‌های وردپرسی

آموزش وردپرس

راه اندازی سایت برای خودمان

جلسات دوره آموزش کسب درآمد با وردپرس

معرفی شغل هایی که می توان با وردپرس در ایران داشت

معرفی کسب‌و‌کارهایی که می توان با وردپرس در ایران راه اندازی کرد

معرفی برخی کسب‌و‌کارهای وردپرسی موفق در ایران

تفاوت شغل و کسب‌و‌کار در چیست؟

نگاهی به بازارهای جهانی وردپرس

معرفی کسب‌و‌کارهای وردپرسی که درآمد دلاری دارند

معرفی برخی درآمدهای شرکت های موفق وردپرسی در جهان

معرفی ابزارهایی که میتوانید اطلاعات شما و در ادامه درآمد شما را افزایش دهد

آموزش نحوه‌ی ساخت کسب‌و‌کار در منزل با کمک وردپرس

آموزش نحوه‌ی تبدیل سایت عادی به یک ماشین درآمدزایی خودکار

آموزش نحوه‌ی درآمدزایی از طریق پروژه بدون نیاز به کسب‌و‌کار

آموزش نحوه‌ی افزایش مبلغ قرارداد پروژه ها با افزایش خدمات

معرفی 5 دسته اصلی و 15 راه برای کسب درآمد از وردپرس

بیان مسیر درآمدزایی در ابتدای کار و پس از چند سال فعالیت

آموزش نحوه راه اندازی کسب و کار و تیم سازی حرفه ای

معرفی ابزارهایی که در راه اندازی هر کسب و کار شما را کمک میکند

استراتژی راه اندازی کسب و کار شخصی بدون فشار مالی

تهدیدهای راه اندازی کسب و کار و راه های غلبه بر آن

قیمت سرمایه گذاری: 49 هزار تومان

ثبت نام دوره کسب درآمد از وردپرس

اول روش‌های کسب درآمد از یاد بگیر، بعد ببین به کدوم یکی بیشتر علاقه داری و سپس اینقدر تمرکز کن تا پول از زمین و آسمون برات بباره ??

 

احسان رئیسی

توییت

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

دوستانی که می‌خواهند از سایت خودشان درآمدزایی کنند

دوستانی که سایت وردپرسی دارند و می‌خواهند روش های جدید کسب درآمد از وردپرس را بدانند

دوستانی که می‌خواهند از اینترنت به ساده ترین شکل ممکن کسب درآمد دائمی داشته باشند

دوستانی که به دنبال یک شغل ایده آل برای خود هستند (آن دسته از دوستان که قصد فعالیت به صورت کارمندی دارند)

دوستانی که به دنبال یک شغل ایده آل برای خود هستند (آن دسته از دوستان که دوست دارند به صورت فریلنسری کار کنند)

دوستانی که دست و پا شکسته از وردپرس درآمدزایی دارند

دوستانی که دوست دارند از هر جای جهان کسب درآمد اینترنتی داشته باشند

دوستانی که دوست دارند در کنار کار فعلی شون درآمد جانبی داشته باشند

دوستانی که دوست دارند بدون دردسر و نقدی کسب درآمد داشته باشند

دوستانی که دوست دارند با عقل شون پول در بیاورند، نه به زور بازو

دوستانی که آنقدر دیوانه هستند که فکر می کنند، در خواب هم می توان درآمدزایی داشت ??

مدرس دوره روش‌های کسب درآمد از وردپرس

احسان رئیسی

احسان رئیسی

معتقدم ما باید آموزش ببینیم، به صورت عملی تجربه کنیم و آموزش دهیم.

 

پاسخ به سوالات متداول:

پیش نیازها دوره درآمدزایی از وردپرس چیست؟

برای اجرا و راه اندازی این کسب و کار شما نیاز به آشنایی مختصری با وردپرس دارید. اگر هیچ دانش، مهارت و شناختی در این زمینه ندارید، اصلا نگران نباشید. زیرا کار با این سیستم و روش های درآمدزایی از آن به قدری ساده و راحت هست که هرکسی می تواند از آن استفاده کند. در دوره یک هدیه رایگان برای شروع کار با وردپرس هم به شما داده می شود.

 

با وردپرس چقدر می توان در ماه درآمد داشت؟

ایده و راه های بسیاری برای ایجاد شغل وردپرسی وجود دارد. خدمات و انواع کارهایی که با وردپرس می توان انجام داد و ارائه کرد بسیار زیاد می باشند. در این روش های موجود برخی از آنها بسیار پردرآمد و پولساز هستند، به طوری که در مدت زمان کمی شما به ثروت و سرمایه بسیاری دست خواهید یافت.

 

چقدر طول می کشد از وردپرس درآمد کسب کنم؟

در صورتی که آشنایی لازم و کافی را در زمینه وردپرس و روش های درآمدزایی آن داشته باشید، از هر ساعت و هر دقیقه عمرتان می توانید کسب درآمد از طریق وردپرس داشته باشید. اگر در این مسیر یک کسب و کار مستقل برای خودتان راه اندازی کنید، تنها فاصله شما تا رسیدن به درآمد رساندن سایت به جایگاه های برتر در نتایج گوگل می باشد. اما شما قادر خواهید بود تا زمان رسیدن سایت به درآمد از سایر روش های معرفی شده برای کسب درآمد استفاده کنید تا زمان خود را بیهوده از دست ندهید.

 

درصد موفقیت کسب و کار از طریق وردپرس چقدر است؟

با جرات می توان گفت 99 درصد امکان موفقیت شما وجود دارد. 1 درصد باقی مانده شما هستید. شما باید بخواهید، باید شروع کنید، کار را به صورت حرفه ای ، تمیز با خدمات خلاقانه پیش ببرید تا به موفقیت های بزرگ در زمینه وردپرس دست پیدا کنید. هم اکنون سایت های بسیاری از طریق وردپرس در حال کسب درآمد های چند صد میلیونی هستند. پس زمان خودتان را بیهوده هدر نداده و همین امروز قدم دوم را برای استارت یک درآمد رویایی برای یک زندگی رویایی بردارید. چرا گفتم قدم دوم، بخاطر اینکه در حال حاضر شما با این نوع کسب و کار آشنا شدید، کسب و کاری که بسیاری از افراد از آن بی خبر هستند. شما قدم اول خود را با شناخت این ایده و راهکار درآمدزایی برداشته باید. قدم بعدی اقدام برای راه اندازی کسب و کار می باشد.

 

https://aigitali.com/webinar/make-money-wordpress/