سفارش تبلیغ
صبا ویژن

المنتور چیست؟

 


افزونه المنتور آینده وردپرس در سرتاسر جهان
اگر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا باشید قطعا می دانید که وردپرس بدون افزونه هایش تنها یک سیستم وبلاگی ساده است (دقیقا مثل یک گوشی که هیچ اپلیکیشنی روی آن نصب نیست) و به هیچ عنوان نمی توان وب سایت های حرفه ای را با آن طراحی کرد. خوشبختانه افزونه های وردپرس روز به روز حرفه ای تر و پیشرفته تر می شوند به صورتی که خود این افزونه ها کم کم یک بخش جدانشدنی از وردپرس می شوند، به صورتی که جدایی آن افزونه و وردپرس غیرممکن به نظر می رسد. می توانید مهم ترین افزونه ای که وردپرس بدون آن حداقل 60 درصد کارایی خودش را از دست می دهد نام ببرید؟ شاید به افزون های سئو مثل یوست سئو اشاره کنید و یا افزونه افزایش سرعت سایت مثل موشک وردپرس و یا … اما تا شما خانه ای نداشته باشید، آیا سایر موارد مثل برق کشی خانه، لوله کشی و … مهم است؟ قطعا خیر

اینجاست که وجود یک صفحه ساز قدرتمند مثل افزونه صفحه ساز المنتور می تواند سر و صدای زیادی به پا کند.

حالا چرا با این مقدمه رفتم سراغ معرفی صفحه ساز المنتور؟ چون به نظر خیلی از متخصصان وردپرس در سراسر جهان افزونه شگفت انگیز المنتور هم داره جای ووکامرس را می گیرد، یعنی با اینکه مدت زمان زیادی نیست که این افزونه روی کار آمده، ولی در همین مدت کوتاه توانسته است بیش از 5 میلیون وب سایت را در سراسر جهان المنتوری کند!

و متخصص ها این حوزه بیان می کنند، که در چند سال آینده دیگه قالب های امروزی و کلاسیک وردپرس از بین خواهند رفت و کم کم طراحان وب سایت به جای استفاده از قالب های مختلف و آماده وردپرس برای طراحی سایت های مختلف، تنها با استفاده از یک صفحه ساز قدرتمند همانند المنتور، تمام سایت ها را طراحی خواهند کرد! از این خفن تر هم داریم؟

المنتور چیست؟
اگر طراح سایت باشید یا خودتان یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرده باشید، قطعا تجربه انتخاب یک قالب مناسب را از بین صدها قالب وردپرس مختلف را داشته اید و در انتها هم از قالبی که انتخاب کردید راضی نبودید و با خودتان گفته اید که اگه فلان قالب رو نصب می کردم بهتر بود! و چه بسا که بارها هزینه های سنگینی بابت تهیه قالب های مختلف وردپرس هم کرده اید.

حال اگر به شما بگویم که دیگه نیازی نیست در بین انتخاب قالب وردپرس مناسب کسب و کار خود سردرگم شوید و می توانید تنها با استفاده از یک افزونه صفحه ساز، هر مدل سایتی اعم از فروشگاهی، خبری،دایرکتوری، شرکتی، پزشکی، آموزش آنلاین و … را راه اندازی کنید، چه احساسی دارید؟!

بله در اینجا می خواهیم به شما افزونه صفحه ساز المنتور رو معرفی کنم که واقعا در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز است و از زمانی که این صفحه ساز روی کار آمده، سایت های وردپرسی بسیار زیبا و حرفه ای شده اند، به طوری که دیگر تشخیص یک وب سایت با طراحی اختصاصی از وب سایت های وردپرسی کاری بسیار مشکل شده است.

مزیت های استفاده از صفحه ساز المنتور
المنتور رابط کاربری بسیار حرفه ای و ساده ای دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است و خیلی زود می توانید طراحی سایت با آن را فرا بگیرید.
افزونه المنتور با 99 درصد قالب ها و افزونه های دیگر سازگار است و این یعنی اینکه شما همین الان می تونید این افزونه را روی سایت خود نصب کنید و بدون اینکه نیازی باشد به ساختار سایت تان دست بزنید، از امکانات آن استفاده کنید.
طراحی صفحات و بخش های مختلف سایت تنها با دارگ اند دراپ (Drag and Drop) یکی از مهم ترین قابلیت های این صفحه ساز است که طراحی سایت با این افزونه را بسیار ساده و سریع کرده است. تمامی مراحل طراحی در ویرایشگر مخصوص صفحه ساز المنتور انجام می شود.
یکی دیگر از بهترین مزیت های صفحه ساز المنتور طراحی زنده و فرانت اند (Front-end) آن است، در حقیقت شما در لحظه می توانید طراحی که انجام داده اید را مشاهده کنید و هیچ نیازی نیست که بعد از انجام هر تغییری به صفحه خود برای مشاهده تغییرات مراجعه کنید.
بدون یک خط کدنویسی php,css,html می توانید سایت هایی کاملا حرفه ای با امکاناتی جذاب طراحی کنید.
مهم ترین قابلیت المنتور این است که شما با استفاده از این صفحه ساز می توانید تمام یک قالب وردپرس را از 0 تا 100 طراحی کنید، یعنی شما با نصب یک قالب رایگان از مخزن وردپرس + افزونه المنتور و افزونه المنتور پرو می توانید هر مدل وب سایتی را هر امکانات و ظاهری را طراحی کنید!
نصب و راه اندازی قالب هلو المنتور + المنتور، المنتور پرو و المنتور فارسی
برای اینکه به صورت کامل با نصب و فعال سازی قالب و افزونه های المنتور آشنا شوید، ویدئو زیر را تماشا و مراحل را به صورت عملی اجرا کنید:
دوره جامع آموزش طراحی سایت با المنتور
شما با این آموزش قادر خواهید بود هر نوع وب سایتی اعم از شخصی، شرکتی، فروشگاهی، خبری، پزشکی، دایرکتوری، آموزشی و… را بالا آورید. خوبی المنتور با سایر قالب ها این است که شما با ساخت تمپلیت برای صفحه نوشته ها، محصولات، دسته بندی ها و… می توانید روی UX سایت تان به طرز شگفت انگیزی تاثیر بگذارید. برای مشاهده دوره طراحی سایت با المنتور به این لینک زیر مراجعه کنید.

https://aigitali.com/course/elementor-web-design/

منبع:

https://aigitali.com/what-is-elementor/